Följa/prenumenera på min blogg?!

Heeej, Om du vill prenumenera på min blogg ska jag visa dig steg för steg hur du ska göra:

1. Gå in på Blogresponse.com

2. Klicka i sökfältet i högra härnet och skriv "Linnealinnie" den som har en blomma som bild är min, tryck på "följ" !!

Klart.


Om du vill fråga mig något trycker du bara på "Fråga mig här :-)" i den stora rutan på min blogg. Jag lovar att jag svarar på alla frågor :)


Om du vill följa min blogg med Bloglovin, trycker du bara på knappen "Follow this blog with bloglovin" ! Den rutan är undr den lite större rutan. När du tryckt där kommer du auotmatiskt till en ny sida där kommer det komma upp en ruta som det kommer stå lite olika saker på, om du vill följa bloggen trycker du på den gröna knappen, om du inet vill följa min blogg trycker du bara på den röda knappen. Om du måstye bli medlem så är det gratis och säkert :) Du kan även följa Kissie´s och BlondinBella´s blogg genoom bloglovin :D


Hoppas du vill följa min blogg, det skulle betyda massor.

Tjosvjesan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0