Hemskt.. jag vet!

Förlåt.. jag vet att bilderna aldrig dök upp... men eftersom min ator inte vill funka så håller min pappa på att fixa den och det kan ta dagar :( Men vi har ju en "fast" dator *heter det så?* men man kan inte lägga in bilder i den.. tror jag :P Men jag har faktiskt fått hjälp av en kompis att starta en blogg på devote.se för hon sa att det var bättre där.


Så jag är inte helt säker ifall jag ska byta dit men om jag gör det så heter bloggen: Linnealinnie.devote.se !!


Inte så mycket utbytt förutom ... ni vet vad jag menar xD

I skolan skulle jag dricka min Actimel för att inte bli så hungrig. Jag trodde mamma hade packat i en i väskan men det hade hon inte, men det låg en Actimel där som jag glömt att packa ur sen Januari 2012 och ja.. så knäpp som jag är fattade jag inte det och jag drack den :-/ Jag mår lite illa nu så vi får se hur det går! Huvudvärk har jag också fått..! Attans.. usch!


Jaha.. hare bra då, så ses vi senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0