Tråkiga nyheter...!

Nu har jag tyvärr en otroligt dålig nyhet! Och kanske 2 till ;)

Det är ett rykte som spridit sig snabbt, Joseph Kony är en hemsk människa som tar barn. Han har tagit över 30.000 barn och det här måste stoppas! För ni tänker väl inte låta EN man ta över 30.000 barn och tvinga dom massor av hemska saker?? Det här är jättehemskt och borde verkligen stoppas. Vi vill få stopp på det här 2012. Så gå in på youtube och sök på "KONY 2012!" Ta den som är 29 minuter lång.. snälla, offra den tiden för det här måste verkligen stoppas.


Nu till roligare grejer, eller ja... inte så himlans kul då men... datorn var väldigt snäll idag :P Men sen tog jag bort internet och nu kommer jag inte in på internet igen. Jag sitter nu vid en annan dator, och det kom in fel kort i datorn också så.. ja dom får ni nog se imorron ;)


Och header´n har ni säkert lagt märke till! Den ser otroligt knäpp ut och jag har gjprt allt för att fixa den men jag lyckas inte... :( Får föröska skaffa hjälp av.... någon som kan helt enkelt :D


Hejdå sötnosar ♥ ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0