Usch för rubriker..

Hejsan!

Jag känner lixom att bloggen inte går något vidare, alla andra har så himlans bra bloggar så kommer min...! Men jaja, * bit ihop, jag är ny med detta och jag får försöka utveckla den * ( Tänker det där :) )


Iaf, jag lova ju bilderna, när min kompis sov här och dom ska ni ofc få! Jag var med en kompis idag också och det kommer några bilder därifrån med, jag håller på att lägga in bilderna i datorn just nu men det går otroligt seeeegt, den har lagt in 31/153 bilder :-l Vi får se om ni får se dom i morron eller idag... det beror på om datorn vill vara snäll, eller sitta i skamvrån ;)


// Från... Miiiig * såklart* :P ♥


Kommentarer
Postat av: Klara Kärrman

Hej! Fin blogg du har! Ett tips är att ha många bilder!det gör Bloggen roligare att läsa!

2012-03-07 @ 13:26:31
URL: http://klarasinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0